Niečo o mne

June 03, 2018

Greeting from Lily!

Takže na úvod by som rada povedala, že Lily je iba prezývka. Nesie sa so mnou už tri roky a som za to veľmi rada. Na tento blog som sa vrátila, aby som mohla rozvíjať svoje schopnosti, aby som predávala ostatným ľuďom moje myšlienky, postrehy a podelila sa o kus života.

No ale ako by som sa popísala?

Tým, že už so sebou žijem nejaký ten čas, si dovoľujem povedať, že som momentálne najlepšia verzia samej seba. Po dlhom čase sa naozaj cítim veľmi komfortne vo svojom tele a mysli. Povahovo som jednoducho vodnár. Vzdušné znamenie, ktoré rado experimentuje, vrhá sa do nových dobrodružstiev a má potrebu vyčnievať. Jednoducho milujem slobodu. Nenávidím stereotypy, ktoré už existujú nekonečne dlhé veky. Som revolucionársky typ, ktorý chce zmeniť svet. Milujem maličkosti a šialenstvá. Som nepredvídateľná a bláznivá. Rada sa zabávam a vyhľadávam spoločnosť iných ľudí, no aj napriek tomu som celkom uzavretá. Milujem svoju rodinu a snažím sa im venovať veľa času. Milujem smiech a zábavu. Hlavne však slobodu! Odviazať sa a nemyslieť. No veľmi mi nejde žiť v prítomnosti.

Tiež mi veľmi záleží na ostatných ľuďoch, no aj na sebe samej. Mením názory tak rýchlo, ako to len ide. Taktiež aj stavy, nálady a pocity. Myšlienky mi v hlave víria rýchlosťou, akú si ani neviete predstaviť. Som chodiaci paradox, ktorý sa vyžíva v tom, keď môže robiť niečo, čo ostatní nečakajú. Taktiež nemám rada, keď mi niekto rozkazuje alebo hovorí, čo mám robiť. Často sa staviam do vodcovských pozícii a užívam si rozdeľovanie práce medzi ostatných. Som perfekcionista, ktorý však nevie plánovať čas. Som večne posledná, lebo všetko má svoj čas. Prokrastinujem a nikam sa neponáhľam.

Hm, tak to by bolo v takej skratke asi všetko o mojej povahe. 

Do záujmov patrí určite písanie, tanec, čítanie, spánok, snívanie s otvorenými očami, učenie sa nových vecí a spoznávanie nových ľudí. Rada fantazírujem a som myšlienkami inde. Rada fotím a hľadám vo veciach umenie. Rada pozerám seriály a milujem jedlo! S láskou sa pozerám na sladkosti a ovocie. Najviac však milujem vodu. Vodu ako nápoj a vodu ako živel. Rada by som sa naučila surfovať a plávať v mori donekonečna.  Mám rada všetko spojené s prírodou a pokojom. V poslednej dobe je mojim každodenným habitom počúvanie hudby. Najradšej mám môjho obľúbeného Troye Sivana, ktorý je môj favorit už rok. Vlastne, možno viac, lebo ho poznáte z môjho starého blogu. Najnovšie som si zamilovala Dua Lipu a Sigrid. Ale počúvam mix všetkého. Od klasiky po jazz, pop, alternative a možno jemný rock. Všetko čo sa mi páči a všetko čo pasuje k môjmu dňu a nálade. Ale ak už to máte vedieť tak ďalej mám rada Sam Smith, Years & Years, Harry Styles, Ariana Grande, Selena Gomez, Justin Bieber, Arctic Monkeys atď... Je toho veľa.

Eh, takže v takej skratke asi všetko. Obsiahla som iba minimum, lebo všetko ostatné sa dozviete z článkov a podobne. Dúfam, že som sa vám ako osoba aspoň trochu zapáčila a že vás to namotivovalo čítať môj blog! Chcem sa tu totiž prezentovať taká, aká som. 


  • Share:

You Might Also Like

0 comments