Ako sa vianočne naladiť? | Christmas

December 22, 2018


Greeting from Lily,

milujem, milujem, milujem Vianoce!

Avšak posledné roky bojujem s tým, že sa neviem poriadne dostať do vianočnej nálady. Akoby tie dekorácie, sladké pečivo, červená a zelená, vianočné piesne a filmy boli nadarmo. Rozmýšľala som, či to bude tieto Vianoce iné. Snažila som sa a stále sa snažím, ale nie som si istá, či sa mi to podarilo úplne. 

Uvedomila som si však, že sa veľmi teším na konkrétne veci spojené s Vianocami, ktoré nebývajú inokedy ako na Vianoce. A tie ma do tejto nálady dostali.


Vianočné dekorácie

Áno!! Milujem, keď môžem mať pekne zariadenú izbu, vysvietený každý roh a zapálené sviečky s vôňou ako samotné Vianoce. Niekedy pred týždňom či dvoma, som si zariadila izbu, poupratovala ju a povešala vianočné dekorácie. Môže to byť hocičo, čo vám Vianoce pripomína. Ja som si napríklad kúpila svietniky so zimnou tématikou a farebné svetielka, ktoré sú klasika. Na nástenku som si pripevnila obrázky a porozkladala vysušené šupky od pomarančov na radiátor a pri komodu. Samozrejme nemôžeme zabúdať na posteľnú bielizeň či deky, ktoré majú také krásny potlače.




Ponožky 

Teplé, huňaté, farebné, vianočné a vtipné ponožky, ktoré ma vždy potešia a vyčaria úsmev na tvári. Taktiež je to veľmi dobrý darček, ktorý poteší veľa ľudí. Celkovo sa s Vianocami spájajú ponožky. Ponožiek nikdy nie je dosť a navyše to krásne oživí outfit a to nehovorím o tom, že musia hlavne zahriať! Mne je zima na nohy neustále a ponožky doslova milujem a vyhľadávam. A nemyslím si, že som jediná. 



Filmy, hudba a knihy 

Tento bod je veľmi kľúčový, že som mu venovala aj samostatný článok, ktorý vyjde na Štedrý deň. Ale nemohla som dopustiť, že by som to tu nespomenula. 


Zima

Záleží na tom, kde sa nachádzate a aká je u vás klíma, ale predpokladám, že počas zimy je jednoducho zima. Čo najviac pridá na nálade je asi sneh a ľadový vzduch k tomu. Ten pocit, keď sa musíte zabaliť, aby ste nezmrzli, je veľmi otravný, ale stále vám pripomína, že o chvíľu budú Vianoce. A najlepšie je to pozorovať z teplého domova. Deky, čaje, kakao, krb, teplo, sviečky a dobrá hudba do pozadia je snáď jeden z najkrajších pocitov na svete. Keď sa cítite tak uvoľnene a pokojne, že by sa mohlo stať čokoľvek a vás by to nerozhodilo za žiadnu cenu. 



Obrázky 

Ak potrebujem motiváciu, pozitívnu náladu alebo jednoducho sa cítiť lepšie, pozriem si we heart it. Milujem tú aplikáciu a nájdem tam snáď všetko čo chcem. A najradšej mám, keď si môžem prezerať kolekcie a obrázky. Toľko krásnych fotiek, článkov, motivácie, snehu, ozdôb, pitia, jedla a oblečenia so sobmi. Nádhera. Taktiež si rada nastavím tapetu, kde to uvidím vždy, keď sa pozriem na mobil. A tipujem, že to robíte často, takže toto vás určite do nálady dostane. Obrázky si môžete vyvešať po izbe alebo si ich dokonca odfotiť! Nemusíte si prezerať cudzie, keď budete mať vlastné. Stačí len zarámovať a je to. 


Balenie darčekov



Ozdobovanie stromčeka

A samozrejme najdôležitejší bod nakoniec. Jedna z najkrajších vecí na Vianociach je ozdobovanie stromčeka. Je to činnosť, ktorá sa robí s rodinou, v pokoji a pri dobrej hudbe. Úsmevy padajú na každú jednu stranu a snaha nerozbiť vianočné ozdoby je ukážková. Keď je všetko hotové, s láskou sa pozrieme na svoje dielo a povieme si: "Vianoce sú už tu."



Dúfam, že sa Vám článok páčil a že ste si ho užili. Snažila som sa ho spraviť tak, aby nebol príliš dlhý a snažila som sa nepísať omáčky (aj keď som to robila, lebo by to bolo o ničom).. Uvidíme sa zajtra pri novom článku. <3

  • Share:

You Might Also Like

0 comments