Vianočný obľúbenci 2018 | Christmas

December 23, 2018



Greeting from Lily,

dnes mám nový článok, ktorý spadá do kategórie Christmas. Je nedeľa večer, v televízii ide Sám doma a ja namiesto toho, aby som to pozerala, píšem článok o tom, ako to vy máte pozerať. Nebudem klamať.. Odložila som si tento článok na poslednú chvíľu a dokonca to ani nemal byť tento článok!
Ale dnes je už neskoro na last minute darčeky a taktiež by zajtra bolo neskoro na tento článok, ktorý sa venuje všetkým mojim obľúbeným vianočným filmom, playlistom, knihám..

Čo sa mi na tomto článku najviac páči je to, že si ho budem môcť o pár rokov pozrieť opäť a pridať na zoznam kopec nových vecí, ktoré sa mi budú páčiť vtedy. Možno o pár rokov urobím aj update. Ale teraz tu máme vianočných obľúbencov roka 2018. 





Čo sa hudby týka, nepohrdnem klasikou – či už československou, alebo zahraničnou. Tento rok som s vianočnými piesňami nezačala veľmi skoro. Vlastne asi týždeň dozadu.. A to tiež veľmi zľahka. Mám vytvorený playlist, ktorý ani nie je stopercentný, lebo poriadne neviem čo doň pridať, lebo je toho tak veľa! Ale najlepšie piesne pridávam sem.

Mariah Carey – All I Want For Christmas Is You


Wham! – Last Christmas


Dean Martin – Let It Snow


Justin Bieber – Mistletoe



Ariana Grande – Santa Tell Me



Bobby Helms – Jingle Bell Rock



Brenda Lee – Rockin‘ Around Christmas Tree



Andy Williams – It‘s The Most Wonderful Time of the Year



John Lennon – Happy Xmas



Michael Bublé – Holly Jolly Christmas


Paul McCartney – Wonderful Christmastime


José Feliciano – Feliz Navidad


Ariana Grande – Last Christmas


Queen – Thank God It’s Christmas


Train – Shake Up Christmas


Ariana Grande – Winter Things



Iveta Bartošová – Tri oříšky


Miro Žbirka, Lojzo – Každý deň budú vraj Vianoce



I.M.T. Smile – Najkrajšie Vianoce


Lucie Bíla – Ave Maria







Myslím si, že všetci poznáme tie klasiky, ktoré dávajú v televízii každý jeden rok, no stále nás neomrzia a pozeráme ich dokola. No k nim sa každý rok dotáča kopec nových a nových filmov. Ja ich stále nemám dosť a neviem sa ich nabažiť. Ak by ste mali nejaké dobré nápady, nezabudnite mi to napísať do komentárov prosím. Tento bod je trošku odlišný od Hudby, lebo toto je skôr list filmov, ktoré si chcem pozrieť. Väčšinu z nich som už videla, ale o niektorých som sa dopočula len nedávno.

Tři oříšky pro Popelku

 

Mrázik


Sám doma

home alone, movie, and quotes image

S tebou mně baví svět 



Láska nebeská

 Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt love actually gif

Ocko je doma 2


Vianočná koleda


Barbie & Christmas Carol


Arthur zachráni Vianoce

 Image by bₑₐᵤₜy ᵢₛ ᵢₙₜₑᵣₙₐₗ


Grinch


Four Christmases


Perinbaba


Vianočný škriatok



Vianočný príbeh


Polárny expres


The Princess Switch

 Image by shannonkularathna

Barbie a Luskáčik







Kníh tu vôbec nemám veľa. Prečítala som asi iba jednu. A tou je samozrejme Nech sneží od John Green, Lauren Myracle a Maureen Johnson. Každé jedno dievča v roku 2018 má túto knihu prečítanú, nebudeme si klamať. Myslím, že sa to stalo vianočnou klasikou medzi mladými (ok, možno ani nie).. Ja úprimne mám tú knihu rada a moja obľúbená poviedka je tá prvá. Celkovo sa mi veľmi páči spracovanie a štýl, akým je to napísané. Teším sa, keď si to tento rok opäť prečítam.

No našla som aj novú knihu, ktorá mi veľmi pripomína prvú poviedku z knihy Nech sneží. Volá sa Láska a iné vykoľajenia od Leah Konen. O tejto knihe veľa neviem, ale párkrát som ju videla v knižnici či v kníhkupectve. Som na ňu veľmi zvedavá.

Taktiež by som si chcela prečítať Vianočnú koledu od Charles Dickens.. A to je asi všetko. Veľa vianočných kníh nepoznám. Mám rada klasiky, ale preferovala by som, keby ste mi poradili nejakú novšiu knihu. Ak poznáte niečo iné, než to čo som tu vymenovala, budem veľmi rada, ak sa so mnou podelíte v komentároch.

book, winter, and coffee image Výsledok vyhľadávania obrázkov pre dopyt let it snow book tumblr

Prajem vám pekné sviatky a snáď ste si niečo z tohto článku zapísali! xx



  • Share:

You Might Also Like

0 comments