Karanténa, deň prvý | nádych

March 17, 2020


Zdravím.

Aby som vám to objasnila, nemám nariadenú povinnú karanténu, ale kto v tomto čase už nemá? Všetci máme zostať doma a čakať na to čo bude.

A tým, že som doma v podstate skoro stále a nevychádzam vôbec von, je to najlepší čas na písanie článkov. Rozmýšľam, že z toho spravím takú mini sériu, lebo je to celkom zaujímavý obsah.

Dnešný článok som nazvala nádych. Veľmi jednoduchý, výstižný názov. Musíme sa nadýchnuť a upokojiť sa. Je to vážne. Je to vec, ktorá čoskoro postihne nás všetkých - či už priamo alebo nie. Každého to ovplyvní, ak nás to neovplyvnilo už teraz.

Musím povedať, že média to z nejakého mne neznámeho dôvodu rady nafukujú, ale to neznamená, že to nič vážne nie je. Aj keď to vážne pre vás konkrétne nemusí byť, pre vaše okolie to môže mať fatálne následky. Lebo nejde o vás, o tých zdravých, ale o ostatných, ktorí môžu bojovať do posledného dychu no i tak nevyhrať.

To bolo len takých pár slov na úvod, ktoré počúvate z každej strany - od každého influencera či médii. Zostaňte pokojní, zostaňte v bezpečí, zostaňte rozvážni a plne vedomí svojich následkov.

A poriadne sa nadýchnite. 


  • Share:

You Might Also Like

3 comments

  1. Veľmi ma mrzí čo sa teraz deje vo svete. Neostáva nám nič iné len sa modliť a prosiť aby sa ľudia uzdravili, aby boli rozumní a aby sa vírus ďalej nešíril. Teším sa na tvoje ďalšie články. ♥ Ahoj. :)

    Blog of Sunflower ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Presne tak, musíme to jednoducho nejako pretrpieť, dúfať a hlavne sa správať rozvážne. A myslím si, že negativity máme nad hlavu. A ďakujem! Som rada, že sa ti tu páči. :)

      Delete
  2. Teraz je veľmi ťažké obdobie, veľa ľudí prišlo o prácu a nie každá vláda je pripravená im pomôcť. V mojej krajine je lepšie sa spoľahnúť na nikoho okrem seba. Tak som sa začal učiť obchodovať. Ponechám odkaz na spoločnosť, ktorá tu ponúka návody, ktoré vedia, možno to pomôže niekomu splniť ciele: https://www.instaforex.com/reviews_forex_traders

    ReplyDelete