končím... alebo začínam?

March 01, 2020


V mojom živote sa toho teraz deje veľa. Či už hovoríme o škole, vzťahoch alebo mne samotnej.

Ja by som sa už nenazvala overthinkerom, ale podľa príznakov ním som. Som zarytý overthinker. A čo to pre mňa znamená? Neviem prísť k rozumnému záveru bez toho, aby som si to nepremyslela asi stokrát. Hovorím o blogu - neviem čo s ním mám robiť.

Tento blog zbožňujem, ale nerada sa naň pozerám. Vlastne áno, rada sa naň pozerám, lebo vyzerá úžasne. Nerada sa však pozerám na fakt, že sem nepridávam. Nemyslím si, že mám nejakú krízu, o to nejde, len sa neviem rozhodnúť.

Mám z tohto blogu spraviť fashion blog? Mám vám na tácke prezentovať môj každodenný život? Mám vám ukazovať fotografie mojej izby, školy, priateľov, hesiel? 

Nikdy som nebola ten typ blogera, ktorý by zdieľal svoj osobný život, no pritom som celé roky nerobila nič iné. Vždy som zdieľala svoj život. Mnohokrát som tu odkryla myšlienky, ktoré zvyčajne neprezentujem. No i tak mám pocit, že to nie je to, čo by ste radi čítali.

Ide o to, že ja sa veľmi rada prezentujem. Prezentujem sa však písaným slovom. Nikdy som nebola nejaký rečník - jednoducho mi to nejde tak dobre, ako písanie. Mrzí ma však, že v dnešnej dobe už tak veľa ľudí nečíta, ako kedysi.

No i tak sa nájdu mnohí mladí ľudia, ktorí blogy čítajú. A z toho dôvodu vám chcem poskytnúť kvalitný obsah. Rada kecám, rada sa delím o svoje pocity a myšlienky. Nebudem sa obmedzovať v tom, čo budem písať. Bude to z každého rožku trošku, ale hlavne to bude voľačo pre mladých. 

Sama mám len sedemnásť. Som predstaviteľkou dnešnej mládeže a myslím, že práve to potrebujem. Sama potrebujem vzor v mojom veku a niekoho, ku komu by som mohla vzhliadať. Nechcem si fandiť, nechcem byť vzor ostatným ľuďom, i keď som to teraz v podstate napísala.

Chcem len ostatným ukázať, čo to znamená byť teenager v dvadsiatom prvom storočí. Chcem ostatným ukázať, že vôbec nie sú sami. speak the truth #b4edlmovement

  • Share:

You Might Also Like

1 comments

  1. Bol som mysliteľ v škole. Máte na to čas :) Bolo to úžasné, teraz je to len nekonečný pokus zarobiť si peniaze. Len v prípade https://www.ratingfx.com/instaforex - existujú dobré obchodné spoločnosti, ktoré využijete pri ukončení vysokoškolského štúdia.

    ReplyDelete