Obetovala som mu päť rokov života

June 04, 2020




Greeting from Lily,

zdravím vás týmto starým pozdravom, lebo si to situácia vyžaduje. Dnes je to už päť rokov odvtedy, čo som to prvý raz použila. 

Je to neuveriteľné. Päť rokov môjho života je tu. Dobre, možno nie konkrétne tu, ale na doméne b4edl - Blog for everyday life. 

A naozaj sa stal mojím každodenným blogom. Písala som sem moje myšlienky, túžby, pocity a úvahy. Prešla som zmenou - osobnostnou a aj kariérnou, ak to tak môžem nazvať. Naučila som sa veľmi veľa. Naučila som sa vyjadrovať svoje myšlienky prostredníctvom písaných slov, naučila som sa dýchať cez prsty, ktoré sú prepojené s perom či klávesnicou. 

Týchto päť rokov v mojom živote mi ukázalo smer. Začala som písať denník, blog, príbehy a moje myšlienky zrazu patrili nielen mojej mysli, ale aj papieru. Patrili nielen mne, ale aj širokej verejnosti. Je to strašidelná myšlienka, ale ja takto fungujem roky. Naučila som sa otvoriť svoju myseľ a svoje srdce. 

Naučila som sa veriť v samú seba a postupne som sa začala zdokonalovať. Až som teraz tu, pár metrov ďalej a som pripravená si namerať ešte viac. 

Počas týchto piatich rokov som sa stala spisovateľkou dušou i srdcom. 

A vám ďakujem za to, že ste vždy stáli pri mne. 

  • Share:

You Might Also Like

0 comments